Contact opnemen

Wie kiezen klantenservice zonder telefoon.

Waarom kiezen wij voor een klantenservice zonder telefoon. Het is geen keuze vanuit overmacht of onwil, maar juist een bewuste keuze.

 

Als u belt wilt u meteen iemand met kennis van zaken aan de lijn hebben, niet in de wacht moeten staan of doorverbonden moeten worden met iemand die wel voldoende kennis heeft.

 

In de tijd met telefonische support hebben we geleerd wat belangrijk is: snel en inhoudelijk reageren en persoonlijk contact. Beide dingen kunnen we aanbieden per e-mail.

 

Voor ons is email het perfecte medium om onze klanten het beste van dienst te zijn.

Via support@ultramarxl.com kunt u een vraag stellen, 24 uur per dag. Op het moment dat het u uitkomt.

Vragen beantwoorden kan ook 24 uur per dag. Op het moment dat het ons uitkomt.

 

De meeste vragen kunnen we niet binnen een telefoongesprek beantwoorden en oplossen. Maar binnen een paar uur lukt dat bijna altijd.

 

Wat u als klant niet ziet, is dat er vaak een wasserij medewerker of product specialist nodig is om de vragen te kunnen beantwoorden.

 

Bijvoorbeeld…

 

Wilt u de status van een wasopdracht weten? Dan moet een medewerker toch even fysiek in de wasserij kijken.

 

Wil u het volgende weten? Hoe kan ik mijn bootkap reinigen? In zo een geval kunnen we via de telefoon een advies geven. De kans is heel groot dat u al die info snel weer vergeet.

 

Het is dus veel handiger om u een email te sturen met een handige gebruiksaanwijzing. En direct een link naar de juiste producten. En ook nog een link naar alle veelgestelde vragen over het reinigen van een bootkap.

 

Juist op die manier krijgt u een veel beter en inhoudelijk antwoord. En nog een voordeel….dat antwoord kunt u bewaren.

 

Voor onze klanten is onze reactie ook veel meer dan een snel antwoord op een vraag. Een reactie kan men later nog eens rustig doorlezen of doorsturen naar een kennis of collega.

 

Binnen een paar uur dus een duidelijke oplossing op een vraag. Zonder oneindig in de wacht hangen. Zonder teruggebeld worden of doorgeschakeld worden naar iemand die toch niet direct een antwoord kan geven.

 

Benieuwd of de klantenservice van Ultramar echt werkt? Stuur eens een email:  support@ultramarxl.com